Марк Цукерберг, засновник Facebook, в останньому інтерв’ю висловив думку, що смарт-окуляри можуть стати найпопулярнішим споживчим гаджетом до 2030 року. Він вважає, що хоча традиційні пристрої, такі як комп’ютери та смартфони, залишаться у вжитку, їх використання значно зменшиться, адже окуляри зможуть зайняти їх місце в щоденному житті.
Нові технології на горизонті
Цукерберг зазначив, що з розвитком смарт-окулярів смартфони, скоріш за все, будуть більше часу проводити в кишенях. Ідея розумних окулярів не є новаторською. У 2013 році Google намагалася освоїти цей ринок з Google Glass, що викликало величезний інтерес. Проте реальні результати не виправдали очікувань через погану якість та недостатню готовність продукту.
Зростання інтересу до смарт-окулярів
Сьогодні попит на смарт-окуляри продовжує зростати, і компанія Meta, заснована Цукербергом, займає важливу роль у цій галузі. З 2021 року Meta спільно з Ray-Ban випускає “розумні” окуляри, які можуть знімати відео і відтворювати музику. Нещодавно компанія також презентувала свої перші AR-окуляри Orion, оснащені дисплеями та системою керування зору.
Конкуренція в секторі смарт-окулярів
У боротьбу за споживача в сегменті смарт-окулярів активно включилися технологічні компанії, такі як Google, Apple та Samsung. Експерти впевнені, що нове покоління смарт-окулярів, які будуть оснащені штучним інтелектом і чат-ботами на зразок ChatGPT, здатні зацікавити користувачів так, як це не вдалося Google Glass.
Відповідно до інформації від Bloomberg, Apple також планує вийти на ринок з новими смарт-окулярами, які будуть взаємодіяти з навушниками AirPods, обладнаними камерами. Однак новий продукт не з’явиться на ринку найближчим часом.
Нагадаємо, Google Earth запрошує в подорож у часі – нова функція з історичними зображеннями.
+ Немає коментарів
Додайте свій