Великі бренди та технологічні стартапи активно перебудовують стратегії, щоб адаптуватися до нового способу пошуку інформації через штучний інтелект. Користувачі все більше звертаються до чат-ботів, таких як ChatGPT, Claude і Gemini, а не до традиційних пошукових систем, таких як Google.
Нові інструменти для вимірювання впливу
Для моніторингу присутності в відповідях компанії почали використовувати спеціальні інструменти, розроблені такими стартапами, як Profound і Brandtech. Вони допомагають відстежувати, як часто бренди згадуються в автоматичних відповідях на запити.
Сьогодні бренди орієнтуються на визнання своїх сайтів великими мовними моделями, а не лише на їх індексацію у пошукових системах. Джек Сміт, партнер в компанії Brandtech, зазначає, що мета — це визнання контенту як основного джерела інформації для мовних моделей, що дозволяє поліпшити видимість брендів у чат-ботах.
Штучний інтелект змінює маркетингові стратегії
Використання ШІ в онлайн-рекламі продовжує набирати обертів. Наприклад, Meta та Google створюють нові інструменти для таргетованої реклами, що надасть рекламним агентствам можливість запропонувати клієнтам нові сервіси, що відповідають новим реаліям пошукової оптимізації.
Згідно з даними Bain & Company, понад 80% користувачів покладаються на відповіді ШІ в 40% пошукових запитів, при цьому 60% сесій пошуку не закінчуються переходом на вебсайти.
Зміни у сфері пошуку схожі на перехід від CD до стрімінгових платформ. Джеймс Кедвалладер, співзасновник Profound, зазначає, що традиційний пошук як інтернет-монополія починає втрачати значущість, а SEO-оптимізатори – роботу.
Нагадаємо, Apple готує iPad на колесах — що відомо про роботів майбутнього.
+ Немає коментарів
Додайте свій