SEO стає застарілим: компанії переходять на оптимізацію під штучний інтелект

Великі бренди та технологічні стартапи активно перебудовують стратегії, щоб адаптуватися до нового способу пошуку інформації через штучний інтелект. Користувачі все більше звертаються до чат-ботів, таких як ChatGPT, Claude і Gemini, а не до традиційних пошукових систем, таких як Google. 

Нові інструменти для вимірювання впливу

Для моніторингу присутності в відповідях компанії почали використовувати спеціальні інструменти, розроблені такими стартапами, як Profound і Brandtech. Вони допомагають відстежувати, як часто бренди згадуються в автоматичних відповідях на запити. 

Сьогодні бренди орієнтуються на визнання своїх сайтів великими мовними моделями, а не лише на їх індексацію у пошукових системах. Джек Сміт, партнер в компанії Brandtech, зазначає, що мета — це визнання контенту як основного джерела інформації для мовних моделей, що дозволяє поліпшити видимість брендів у чат-ботах.

Штучний інтелект змінює маркетингові стратегії

Використання ШІ в онлайн-рекламі продовжує набирати обертів. Наприклад, Meta та Google створюють нові інструменти для таргетованої реклами, що надасть рекламним агентствам можливість запропонувати клієнтам нові сервіси, що відповідають новим реаліям пошукової оптимізації.

Згідно з даними Bain & Company, понад 80% користувачів покладаються на відповіді ШІ в 40% пошукових запитів, при цьому 60% сесій пошуку не закінчуються переходом на вебсайти. 

Зміни у сфері пошуку схожі на перехід від CD до стрімінгових платформ. Джеймс Кедвалладер, співзасновник Profound, зазначає, що традиційний пошук як інтернет-монополія починає втрачати значущість, а SEO-оптимізатори – роботу.

Нагадаємо, Apple готує iPad на колесах — що відомо про роботів майбутнього.

Більше від автора

+ Немає коментарів

Додайте свій