S.T.A.L.K.E.R. 2 вже у плюсі: Максим Кріппа розповів про успіх гри

Найочікуваніший реліз від GSC Game World — S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl — досяг значних комерційних висот. Відомий бізнесмен та власник студії-розробника гри, Максим Кріппа повідомив про це у рідкому інтерв’ю для Forbes Україна. 

Проєкт окупився та став важливим культурним надбанням. Кріппа підкреслив, що це не лише фінансовий успіх, а й доказ того, що українці здатні створювати проєкти світового рівня навіть у складні воєнні часи.

S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl / фото: GSC Game World

Розвиток команди та глобальна співпраця

Розробкою займалися 470 фахівців GSC Game World, серед яких 270 залишилися працювати в Україні, попри виклики війни. Ще 200 осіб працюють з-за кордону. Кріппа зазначив, що у 2020 році команда складалася всього з 65 людей, але на сьогодні значно зросла. Він розповів, що компанія вивчала досвід польської CD Projekt RED, яка створила «Відьмака», перетворивши гру на національну гордість.

Розширення проєкту: DLC і серіал

GSC Game World вже працює над двома доповненнями до S.T.A.L.K.E.R. 2, а також планує додати мультиплеєрний режим. Кріппа підтвердив, що ведуться переговори з Netflix про створення серіалу за мотивами гри. Він висловив впевненість, що у S.T.A.L.K.E.R. 2 є значний потенціал, який дозволить перевершити всі очікування.

Головний ринок — США

Основним споживчим ринком для гри став американський. Завдяки продажам проєкт вийшов у “плюс”. Водночас Максим Кріппа підкреслив, що перед релізом команда працювала у посиленому режимі, прагнучи не лише завершити проєкт, але й подарувати українцям надію та гордість.

Раніше: S.T.A.L.K.E.R. 2 має перспективу серіалу на Netflix.

Більше від автора

+ Немає коментарів

Додайте свій