Максим Кріппа: S.T.A.L.K.E.R. 2 вже приносить прибуток і має перспективу на Netflix

Цієї осені відбувся реліз культової гри S.T.A.L.K.E.R. 2, яка стала знаковою подією в ігровій індустрії. Після 15-річної перерви, перенесень релізу та зміни власника студії-розробника GSC Game World, гра побачила світ навіть попри виклики повномасштабної війни. Новий власник студії, Максим Кріппа, заявив, що команда працювала над проєктом із максимальною віддачею, аби створити продукт, яким може пишатися Україна. Про S.T.A.L.K.E.R. 2, Максима Кріппу та популяризацію української культури у світі можна дізнатися з великого інтерв’ю від українського Forbes.

S.T.A.L.K.E.R. 2 – український Відьмак

Максим Кріппа вбачає у S.T.A.L.K.E.R. 2 величезний потенціал. Він порівнює гру з успішною польською франшизою «Відьмак» від CD Projekt Red, яка стала світовим хітом, продала понад 50 мільйонів копій і отримала екранізацію у форматі серіалу на Netflix. За словами Максима Кріппи, S.T.A.L.K.E.R. 2 теж може стати основою для масштабного мультимедійного проєкту, здатного популяризувати українську культуру на глобальному рівні.

Вихід на ринок США і не тільки

За перші дні після релізу основним ринком для S.T.A.L.K.E.R. 2 стали США, що підтверджує успіх гри на міжнародній арені. Кріппа зазначає, що гра вже почала приносити прибуток, а її розвиток тільки починається. У планах студії – випуск двох DLC, мультиплеєра та розширення франшизи.

S.T.A.L.K.E.R. 2 / фото: stalker2

Перспектива серіалу на Netflix

Одна з найамбітніших ідей, яку висловив Кріппа, – створення серіалу на основі гри. За його словами, переговори з цього приводу вже ведуться, хоча остаточних домовленостей поки немає. Якщо проєкт реалізується, S.T.A.L.K.E.R. 2 може стати потужним інструментом популяризації українських історій та ідей у світі.

Раніше стало відомо, чому S.T.A.L.K.E.R. 2 стане однією з найкращих ігор 2024 року.

Більше від автора

+ Немає коментарів

Додайте свій